Klik Ya!!

Thursday, April 22, 2010

ZAID IBRAHIM


Zaid Ibrahim......
Saya pun Melayu kata si Zaid Ibrahim bekas ahli UMNO yang kemudiannya merempat masuk kedalam PKR parti kencing Rakyat. Benarkah Zaid Ibrahim ini Melayu???? Melayu jenis apakah si Zaid ini???
Zaid Ibrahim dalam kenyataannya di Malaysiakini Portal Anti Islam dan Melayu telah mengatakan bahawa PERKASA cuba menakut-nakutkan Melayu...Adakah Zaid Ibrahim yang takut dengan bayang2nya sendiri???
PERKASA cuba menakut-nakutkan Melayu??? Mengapa Zaid Ibrahim yang kata dirinya Melayu melemparkan tuduhan kepada PERKASA dengan sebegitu rupa?? Adakah beliau tergugat dengan kehadiran PERKASA???tepuk dada lu pikirlah sendiri kata Nabil Raja Lawak...
Adakah Zaid ini bukan MELAYU???
PERKASA tidak pernah menakut-nakutkan mana-mana orang Melayu yang ada didunia ini. PERKASA ditubuhkan untuk memperjuangkan dan mengingatkan kepada setiap orang yang mengalir darah Melayu didalam badannya akan HAK yang kita ada didalam perlembagaan untuk diingati oleh orang Melayu dan apa kesannya jika HAK kita sebagai orang Melayu sudah HILANG kelak. Benar kata Hang Tuah x kan Melayu hilang di dunia...tetapi hanya akan hilang haknya sebagai orang Melayu diatas tanah nenek moyang kita sendiri jika kita terpesong oleh dakyah palsu yang berpolitik hanya untuk kesenangannya sahaja.
Tidak ada takut atau menakut dalam hal yang Zaid Ibrahim ini nyatakan sebaliknya yang TAKUT dengan PERKASA sekarang ini adalah FIRAUN- FIRAUN kecil sebagaimana yang YB Zulkifli Nordin jelaskan.
HAK ORANG MELAYU itulah yang PERKASA perjuangkan bukannya memperjuangkan Politik Sempit dan Songsang semata-mata sebagaimana yang Zaid perjuangkan. PERKASA sendiri terdiri daripada ahli-ahli yang tidak mengenal fahaman parti politik baik UMNO,PAS @ PKR kerana yang diperjuangkan adalah Hak Orang Melayu dan Bumiputra.
Zaib Ibrahim kata dirinya Melayu, namun bersekongkol dengan DAP yang terang-terangan ANTI-MELAYU dan ISLAM. Di mana perjuangan Zaid jika benar dia ni Melayu????
Apa sahaja perpaduan untuk orang Melayu si Zaid Ibrahim ini nafikan dan cuba mengagalkannya. Apakah itu seorang MELAYU????
Ya...... kita mengakui yang Zaid Ibrahim berjaya sehingga ke peringkat antarabangsa dalam syarikat guamannya. Apakah itu semua telah membantu Melayu yang dibawah ini????Cuba Zaid Ibrahim keluarkan senarai bantuan guaman yang diberikan kepada Melayu dalam membantu Melayu yang dibawah ini..Apakah ada wahai Zaid Ibrahim???tepuk dahi, ayoyoyo.....kata Karpal Singh...

No comments:

Post a Comment